Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

Ο καθής στο σπιτικό του!

Όχι,Όχι και πάλι Όχι....
Καταστάλαξα και αποφάσισα,ΌΧΙ ΑΥΤΌΣ Ο ΤΡΌΠΟΣ ΔΙΑΣΚΈΔΑΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙ ΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.Ναι,βρε παιδιά μου αρέσει να χορεύω και να ξεβιδώνομαι αλλά όχι έτσι όχι ο ένας πάνω στον άλλον να σε σπρώχνουν γιατί θέλουν να περάσουν,να μην μπορείς να κουνήσεις ούτε το δεξί σου φρύδι γιατί είναι μαθηματικά προκαθορισμένο και καρμικά σχεδιασμένο ότι θα φας βρισίδι από τον πίσω φλωροκοκοκιρίμπα!Και εύλογα αναρωτιέσαι αυτοί που θέλουν να περάσουν <<Που στον π....ο θέλουν να πάνε,και γιατί δεν χορεύουν;>>,Και η απάντηση ήρθε κάνα 5'αργότερα όπου μετά από βολιδοσκόπηση του περιβάλλοντος ανακάλυψα τη νέα τάση:Ο τυπάς-τύπισα κρατάει το ποτήρι τύπου νωχελικά,στηρίζεται σ ότι βρει μπροστά του ,παίρνει ύφος αγελαδέ και απίστευτο τουπέ,κοιτάει από πάνω μέχρι κάτω ότι περπατάει και κουνάει ελαφρά σχεδόν προκαθορισμένα το κεφάλι του στο ρυθμό,κοινώς τζάμπα μας πιάνεις το χώρο βρε αδελφέ,γιατί ακριβώς βγήκες απ το σπίτι σου βραδιάτικο???????
Και αυτή βεβαίως μπορεί να αποκαλεστεί και <<ΣΤΑΣΗ ΓΛΑΣΤΡΑ>>.

4 σχόλια:

  1. χαχαχα =D πες τα ρε συ! γιατί έλεος,μπουχτίσαμε με τους μπλαζέ και τους κομπλεξικους! δε μπορεις να χορέψεις,σε σχολιαζουν κατευθειαν!την τελευταία φορά μια τυπισσα ντυμενη στα λαμε με υφος εκατο καρδιναλίων είπε στην φίλη μου "μα καλά,πως χορεύεις έτσι;" ε,της είπα κι εγώ "αυτή τουλάχιστον ΧΟΡΕΥΕΙ!" ε μα πια! βέβαια μετά ήρθε και τ'αγόρι της φίλης μου-που είναι κουκλι-και πέσανε τα μουτρα της ξινης στο πάτωμα... αλλά έλεος,τι αντιμετώπιση είναι αυτή; κομπλεξικά ατομάκια...

    =)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν το πιστεύω ότι της είπε έτσι δεν είναι πολύ κουλό όμως που με το που ήρθε ο γκόμενος της φίλης το κόψε,δλδ μια ζωή αυτή θα περιμένει έναν άντρα για να την βάλει στη "θέση της"? Γλάστρες,τι να πείς???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. λοιπόν αν είσαι καινούρια στην πόλη και θες να χορέψεις: art house,στη συνέχεια της κούσκουρα μετά τη μητρόπολη προς παραλία. ωραίο μαγαζί με συνήθως εκκεντρικούς πελάτες και συνήθως εκκεντρικά πάρτυ.

    αλλά για μένα για να χορέψω υπάρχει μόνο το ένα και μοναδικό το καταπληκτικό το ανυπέρβλητο: υποβρύχιο. συγγρού λίγο πιο κάτωαπ τη βαλαωρίτου δλδ παίρνεις λεοφωρείο που να σταμτάει στην αντιγονιδών (εγνατία) και το παίρνεις ίσια κάτω.η αλήθεια βέβαια είναι πως το υποβρύχιο δεν είναι για χορό φτιαγμένο αλλά εμένα αυτή η μουσική μαρέσει εκεί χορεύω και εκεί κανείς δε θα σου πει ούτε "πώς χορεύεις έτσι" ούτε "γιατί χορεύεις?".αγαπάω υποβρύχιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κοριτσι που σου ευχομαι να τα παρεις όλα,δεν ειμαι καινουρια ωστοσο για το υποβρυχιο εχω ακουσει παρα πολλα και δεν εχω παει ακομα,art house μας εχουν μαθει και οι μπαρμαν πλεον!!οποτε θα φροντισω να παω οπως και αλλα το γραψα αυτο με αφορμη το πιο χαζο παρτυ που χω ποτε μου μια βλακεία της Δαπ,πραγματικα χαλασανε τη λεξη παρτυ!
    φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή