Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2009

Αμπλαούμπλας..!

Σκέψεις,σκέψεις,σκέψεις.....Το ξέρετε ότι κάνουμε περίπου 60.0000 σκέψεις την ημέρα?
Σκεφτόμουν λοιπόν,το πώς αφήνουμε ανθρώπους με άγνωστη αξία για μας να εισχωρούν στις σκέψεις μας και να τις επηρεάζουν. και από πότε παρακαλώ το να εμπιστεύεσαι τους γύρω σου έγινε αφέλεια?
Δεν καταλαβαίνω καθόλου γιατί οι άνθρωποι στην προσπάθεια μας να μην πληγωθούμε και να μην απορριφθούμε στην τελική,δε γινόμαστε πιο προσεκτικοί αλλά πιο κλειστοί.
Το φιλοσόφησα καρτάσια(θα κάψω καμιά φλάντζα απ την πολύ σκέψη)τις περισσότερες φορές μας κερδίζουν οι ανοιχτοί άνθρωποι,που δεν φοβούνται να εκτεθούν,τέτοιος θα γίνω και γω,πρέπει να γίνω τέτοιος αλλιώς θα τον χάσω για πάντα και θέλω να το ζήσω αυτό....
Εν κατακλείδι θα σας πω και για το βιβλίο που διαβάζω το οποίο σε γενικές γραμμές είναι ψιλοαξιοθρήνυτο αλλά λέει κάτι πάρα πολύ σωστό,μόνο εμείς μπορούμε να ελέγχουμε τα πράγματα στη ζωή μας όλα είναι στο μυαλό και στις σκέψεις μας,αν πιστεύουμε ότι σ'αυτό που θέλουμε να γίνει μπορεί να γίνει,τότε θα το αποκτήσουμε,το ξέρω υπερβολικόοοοο αλλά με βολεύει,οπότε το κρατάμε!
Πάρε τη ζωή στα χέρια σου..ααααα και μην πας σε συναυλία των ροδών(θα το αναλύσω σε επόμενη ανάρτηση)για το καλό των ωτών σου...Επίσης πήγαινε σε Gogol Boerdello αλλά μακριά απο Nasa Funk!!

4 σχόλια:

  1. μωρέ αυτοί μας κερδίζουν άλλα πως να γίνουμε έτσι κι εμείς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ήσουνα και εσύ ρόδες ε;
    και ήθελα να πάω και γκόγκολ μπορντέλο αλλά τελικά το άφησα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. mahler,αν ξέραμε πως να γίνουμε νομίζω θα'χαμε γίνει οπότε fuck it up!!

    τόσο δα,εντάξει ο Νικήτας απλά δεν υπήρχει ο ανθρώπος ήταν τόσο λιώμα που τον λυπήθηκα και πραγματικά κατέστρεψε όόόόόλα τα τραγούδια, οι gogol απλά τα σπάσανε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μωρέ εγώ μια χαρά εμπιστεύομαι τον κόσμο και το ξέρω ότι όταν μου λένε να μην το κάνω είναι για το καλό μου αλλά΄εγώ πάλι τους βρίσκω υπερβολικούς κι αρνούμαι να δεχτώ πως "ο κόσμος είναι κακός".ο δικός τους κόσμος είναι κακός,ο δικός μου μια χαρά είναι!

    αχ πήγε και μια φίλη μου στις ρόδες και κλαίει το χαμένο χρόνο της.απ αυτά που μου είπε τον σιχάθηκα πάντως τον νικήτα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή